خبرنامه تجارت شما را قدرتمند مي کند
نوشته شده توسط : E-Commerce

ممکن است تا به حال به فکر فرستادن خبرنامه به مشتريان گذراي خود افتاده باشيد. احتمالا متوجه شده ايد که با اين روش مي توان آنها را به مشتريان دائمي و ثابت تبديل کرد.

اگر تا به حال به اين موضوع فکر نکرده ايد، بدانيد که خبرنامه اولين و مهمترين چيزي است که شما را به اهداف تجاري خود خواهد رساند. همانطور که ميدانيد، وب سايت به تنهايي نمي تواند بازديدکنندگان را به مشتري تبديل کند و اکثر ملاقات کنندگان سايت به راحتي از کنار آن مي گذرند و بدون آنکه با شما تماس بگيرند، از آن خارج مي شوند. و شما يک مشتري را از دست مي دهيد.
خبرنامه در واقع وسيله اي است که براي شما اعتبار و اعتماد جلب می کند و از همه مهمتر شما را هميشه در ذهن آنها نگه مي دارد.
3 راهکار زير از اساسي ترين عوامل موفقيت خبرنامه ها هستند:


1- سعي کنيد در صدر ذهن آن ها باشيد.
تجربه نشان داده است: آژانسي که بيشتر با مشتريان ارتباط دارد، در کارش موفق تر است. ارتباط با مشتريان بايد عادت خوب شما باشد.
خبرنامه هاي موفق اينترنتي حداقل ماهی دوبار براي مشتريان ارسال مي شوند. اگر تازه به فکر خبرنامه افتاده ايد از خبرنامه هاي ماهيانه شروع کنيد و به تدريج فرکانس ارسال آن را بالا ببريد.


2- سعي کنيد مطالب مناسب و مورد علاقه آنها باشد.
مايکل کارلون در فيلم پدرخوانده مي گويد: " چيز مهمي که از پدر آموختم اين بود که بايد سعي کنم تا ذهن اطرافيان خود را بخوانم."
همه بازديدکنندگان يک خاصيت مشترک دارند و آن اين است که فقط به موضوعات مورد علاقه خود توجه دارند. اگر درباره علائقشان با آنها صحبت کنيد، خبرنامه شما اولين و آخرين نامه ايست که هر روز منتظرش هستند. موضوعات را با دقت انتخاب کنيد و مقالاتي در آن زمينه ها در خبرنامه قرار دهيد.


3- با لحني صميمانه و خودماني با آن ها صحبت کنيد.
مي گويند: مشهورترين نام جهان نام خود شماست.
اگر کسي نام شما را صدا بزند، ناخودآگاه به سمت او برمي گرديد و توجهتان جلب مي شود. اين قاعده را در جهت هدف خود به کار بگيريد: هر جا ممکن است، از نام کوچک مشتريان خود استفاده کنيد. در اين کار افراط نکنيد اما براي ايجاد ارتباط و جلب اعتماد اين بهترين راه است.


اين تکنيکها را به کار بگيريد، به شما اطمينان مي دهم که ظرف مدت کوتاهي نتيجه و اثر داشتن خبرنامه را در درآمد و پيشرفت تجارت خود خواهيد ديد.
 

 

براي در يافت متن کامل تمام مطالب در خبرنامه عضو شويد




:: موضوعات مرتبط: تمامی مطالب و مقالات محمود بشاش ( غول مقاله یتجارت الکترونیک ایران ) , خبرنامه تجارت شما را قدرتمند مي کند , ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: